Oud leerlingen

Reünistenvereniging

oud-leerlingen

reünistenvereniging reünistenvereniging reünistenvereniging

Op 2 maart 1989 is de Reünistenvereniging Marnix Gymnasium, een vereniging voor oud-leerlingen opgericht.
De vereniging stelt zich ten doel de onderlinge band van oud-leerlingen van onze school te onderhouden.

Activiteiten

De belangrijkste activiteit van de vereniging is het organiseren van een reünie, eens in de vijf jaar.

Vanaf 2018 verschijnt eenmaal per jaar het Marnix magazine.
Voorheen verschenen jaarlijks twee periodieken te weten ‘Aldegonde’ en ‘Reünistenvaria’.
Op de site van de reünisten staat onder meer een overzicht van de jaarlijkse activiteiten.

Marnix-prijs

Jaarlijks worden vier profielwerkstukken uitgekozen en genomineerd voor de Marnix-prijs. Een speciale commissie van de reünistenvereniging beoordeelt welke van de vier het beste profielwerkstuk is. Tijdens de diploma-uitreiking maakt de commissie bekend welke leerling de Marnix-prijs in ontvangst mag nemen.

Lid worden

Om lid van de vereniging te worden kunt u contact opnemen met de abactis per e-mail of per post*.

* Vermeld daarbij uw naam, adres, e-mailadres (indien van toepassing) en uw eindexamenjaar. U ontvangt vanzelf een welkomstbericht.

Sylvia de Jong (praeses)
E-mailadres: abactis@marnixreunisten.nl