Welkom op het Marnix!

Het nieuwe schooljaar op het Marnix gaat weer van start! Hopelijk heeft iedereen een fijne zomerperiode gehad waarbij je je hebt kunnen opladen en met frisse energie kunt beginnen. Op donderdag 3 september starten de lessen weer fysiek op school. Ook dit schooljaar zijn we extra alert op jouw en onze gezondheid. De afspraken over veiligheid en hygiëne gelden nog steeds. Voor de volledigheid hebben we de geldende afspraken voor je opgesomd:

– Anderhalve meter afstand houden tot docenten en medewerkers (ook tijdens de pauzes).

– Je komt bij voorkeur op de fiets en maakt zo min mogelijk gebruik van het OV.

– Vaak handen wassen en geen handen schudden.

– Hoest en nies aan de binnenkant van je elleboog.

– Bij neusverkoudheid, hoesten, moeilijk ademen of benauwdheid en/of plotseling verlies van reuk of smaak of koorts boven de 38 graden, blijf je thuis.

– Als iemand uit jouw gezin benauwdheidsklachten heeft en/of koorts boven de 38 graden, blijf je ook thuis.

– Neem contact op met de administratie van het Marnix als je positief getest bent op het Coronavirus.

Iedereen een fijn en gezond schooljaar gewenst!

Met vriendelijke groet,
Mw Drs. L. van Wijk MEL