29 september 2020

Stage-opdracht Communicatie
Marnix Gymnasium
Najaar 2020

Ben jij die student die ons Gymnasium nog meer op de kaart zet in Rotterdam en regio?
Ben je mediavaardig, stel je je proactief op en heb je een creatieve pen?
Dan is het Marnix Gymnasium dit studiejaar de stageplek voor jou!

Voor het schooljaar 2020/2021 bieden wij als Marnix Gymnasium een stageplek aan voor een student in de richting (marketing)communicatie/ PR/ creatieve studies/ mediamanagement voor minimaal 20 uur per week in de periode oktober 2020 t/m maart 2021 (uitbreiding uren/week en lengte stageperiode is –in overleg- mogelijk).

Op het Marnix Gymnasium richt je je tijdens je stage op het mede-organiseren, deels coördineren en uitvoeren van onze wervingscampagne 2021. Deze werkzaamheden vinden plaats onder aansturing van de verantwoordelijke collega(‘s) binnen onze organisatie.

Hierbij horen o.a. de volgende werkzaamheden:

1. Social media contentkalender opstellen en posts plaatsen
  2. Promotiemateriaal (zowel on- als offline) ontwikkelen
  3. Contact met stakeholders onderhouden
  4. Updaten van de website
  5. Voorlichtingsbijeenkomsten voorbereiden
  6. Ontwikkelen van een meerjaars (marketing)communicatieplan

Ben je op zoek naar een inspirerende stageplek in Rotterdam waar je jouw ideeën kan inbrengen en tegelijkertijd een verrijkende leerervaring kan opdoen? Stuur ons dan voor 1 oktober jouw motivatiebrief en CV op via de mail (n.vanderwalle@marnixgymnasium.nl)

Het Marnix Gymnasium is een categoraal gymnasium gevestigd in hartje Rotterdam. Onze school kenmerkt zich door excellent onderwijs, leertrajecten op maat en aandacht voor persoonlijke groei.

Voor meer informatie, kijk op www.marnixgymnasium.nl.