11 december 2020

Geslaagd voor het Pre-gymnasium

Deze week hebben alle 80 groep 8-leerlingen van ons pre-gymnasium hun certificaat ontvangen. Knap gedaan!
Leerlingen uit groep 8 kunnen op het Marnix Gymnasium twaalf weken achter elkaar een verbredend en uitdagend programma volgen met zowel alfa-, bèta- als gammavakken en daaraan verwante projecten; leren debatteren, argumenteren, actualiteit, vergelijkende taalwetenschappen, wiskunde, biologie, klassieke talen en geschiedenis.

Vanaf 6 januari 2021 is er een nieuwe kans om onze lessen te volgen op het pre-gymnasium. Woon je in (de regio) Rotterdam? Zit je in groep 8? En lijkt het jou leuk om dit schooljaar nog extra uitgedaagd te worden? Meld je dan nu aan via onderstaande knop. Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar!’