5 januari 2021

Virtuele Open Dag

De Open Dag van het Marnix Gymnasium op zaterdag 6 februari kan dit schooljaar helaas niet live doorgaan. Dit is recent voor de kerstvakantie n.a.v. de lockdown besloten en geldt voor alle middelbare scholen in Rotterdam. Op zaterdag 6 februari zetten wij tussen 09.30 en 13.30 uur echter wel onze schooldeuren virtueel open met online vragenuurtjes, workshops en verschillende interactieve lessen voor groep 8 (en groep 7!) leerlingen uit Rotterdam en regio. Het volledige programma is eind deze week te vinden op www.marnixgymnasium.nl/ontdekhetmarnix.

Bent u of uw kind nu al benieuwd naar ons prachtige Marnix Gymnasium? Bekijk hier de sneak preview en loop via een virtuele rondleiding door ons gebouw.

Aanmelden voor de informatieavond op maandag 11 januari of onze open lesmiddag op woensdag 10 februari kan uiteraard ook. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij. Geef je op via www.marnixgymnasium.nl.

Tot snel op het Marnix!