15 april 2021

April is India-maand:
loop, ren, skate, roei… doe mee!

ONZE HULP AAN STICHTING YUVALOK EN DE KINDEREN IN INDIA GAAT DOOR

Elk jaar organiseert het Marnix Gymnasium Rotterdam een reis naar India, om daar voor stichting Yuvalok te werken op verschillende scholen. Dit schooljaar is alles natuurlijk een beetje anders en kunnen we geen reis organiseren. Maar de hele maand april staat wel in het teken van India! We proberen nu zo veel mogelijk geld op te halen tijdens deze coronatijd om stichting Yuvalok in deze crisis draaiende te kunnen houden. Hun werk is van levensbelang voor vele kinderen en volwassenen daar. Daarom is elke bijdrage heel erg welkom!

Wat is de actie?
We organiseren een virtuele sponsorloop, waarbij de afstand van Rotterdam naar Bangalore samen met de hele school wordt afgelegd. Dat is in totaal 7716 kilometer! Je mag zelf kiezen met welke sport jij je afstand wil afleggen; dit kan dus hardlopen, wandelen, skaten, roeien en nog veel meer zijn.

Hoe haal ik geld op?
Je kunt je laten sponsoren door bijvoorbeeld vrienden, familie of buren. En je mag zelf het bedrag bepalen waarvoor je gesponsord wordt. Naast jouzelf mogen ouders, familieleden en vrienden uiteraard ook meedoen.

Laat je dus sponsoren en leg een afstand af op de manier die jij wilt!

Het opgehaalde bedrag kan je overmaken naar NL74ABNA0407757449 t.n.v. R.J. Schouten of stuur een Tikkie: https://tikkie.me/pay/tbrdk4t17hba6oittbvk.

Zet ook even de door jou afgelegde afstand erbij. Deze afstand zal worden toegevoegd aan de totale afstand van de school en deze totale afstand kun je zien in de updates op de site. Alvast heel erg bedankt!

Meer weten?
We hopen met elkaar het verre Bangalore te bereiken én met al jullie inspanningen en donaties een mooi bedrag over te kunnen maken naar de stichting Yuvalok!

Wil je weten hoeveel kilometer er al is afgelegd? Kijk dan op de speciale website.

En bekijk ook de aftermovies van de India-groepen 2019 en 2020 terug op YouTube!