NIEUWE BOEKEN GEARRIVEERD, MAAR NU EERST VAKANTIE!
De nieuwe boeken voor volgend jaar zijn al gearriveerd, maar wij gaan nu eerst vakantie houden.

Of je nu op reis gaat, quality time doorbrengt met vrienden en familie, of gewoon ontspant, we hopen dat iedereen een fijne vakantieperiode zal hebben.

Terwijl we genieten van onze vakantie, kijken we alvast uit naar het volgende schooljaar. We kunnen niet wachten om alle nieuwe leerlingen te verwelkomen op het Marnix Gymnasium en hen te begeleiden op hun leerreis. Daarnaast verheugen we ons er ook op om al onze huidige leerlingen veilig en opgeladen terug te zien.

We wensen iedereen een heerlijke vakantie toe en zien jullie graag allemaal terug in het nieuwe schooljaar, klaar voor nieuwe uitdagingen en successen!