Een succesvolle start

EEN SUCCESVOLLE START VAN HET SCHOOLJAAR BIJ HET MARNIX GYMNASIUM

De eerste weken van het nieuwe schooljaar zijn vlot verlopen bij het Marnix Gymnasium. Leerlingen en docenten zijn vol energie aan de slag gegaan, klaar voor een jaar vol uitdagingen en groei.

De introductiedagen voor nieuwe leerlingen waren een succes, waarbij ze de school ontdekten en nieuwe vrienden maakten. We kijken uit naar de rest van het schooljaar en alle kansen voor groei en plezier die het met zich meebrengt.

Daarnaast zijn de eerste ouderavonden/kennismakingen met de mentoren op het Marnix Gymnasium weer achter de rug en deze waren druk bezocht door de ouders/verzorgers van klas 1, 2, 5 en 6. Het was geweldig om te zien dat jullie in groten getale aanwezig waren!

Bij het Marnix Gymnasium geloven we in de kracht van samenwerking tussen ouders, docenten en leerlingen. Samen om de leerlingen heen staan is essentieel om hen te helpen zich optimaal te ontwikkelen. We waarderen jullie betrokkenheid en kijken ernaar uit om samen te werken gedurende het hele schooljaar.

Met deze positieve start en het enthousiasme van zowel leerlingen als ouders kunnen we met vertrouwen naar de toekomst van het Marnix Gymnasium kijken. Laten we samen streven naar een jaar vol groei, succes en plezier voor al onze leerlingen.